måndag 9 augusti 2010

Om några timmar är jag påväg ...

Om några timmar sitter jag på ett flygplan över atlanten påväg till staterna ... känns heeelt overkligt och jag förstår inte att dagen jag väntat på såå länge år imorgon!!! :O :D <3 så nästa gång vi hörs sitter jag på ett hotell i Nem York med en massa andra utbytesstudenter! Men nu är allt färdigpackat och jag känner mig mer redo än nånsin! :) Det känns jobbigt att lämna livet jag har här hemma med vännerna, men det är såna vänner jag vet att jag alltid kommer ha kvar och då känns det ändå tryggt på nåt sätt, för jag vet att de kommer finnas kvar där när jag kommer hem igen! <3 hihi ... Men nu ska jag draaa och förbereda mig lite mentalt inför mitt stora äventyr haha :DD

Pusss och kram! // Sofie

1 kommentar:

  1. Vi kommer tänka på dig!!! Hoppas du får de riktigt riktigt bra....

    Vilket äventyr :)

    Massor med Kramar från Moster Lena, PA och Ester

    SvaraRadera