onsdag 11 augusti 2010

En heldag i Manhattan!

Hej! Idag var det en heldag i Manhattan  :DD så det blev besök på Times square, central park, 5:th avenue, china town, little italy och mycket, mycket mer! efter var det fri aktivitet med tid för shopping osv., så jag köpte ett par låga converse, vilket var väldigt billigt! de kostade ungefär 280 svenska kronor :O :D Imorgon är det sista dagen här på campen innan jag åker vidare till Kansas på fredag! är väldigt nervös inför mötet med familjen, men det ska nog gå bra ... hoppas jag! Imorgon blir det också en guidad tur fram till kl.1, och sen fritt! :D men måste säga att det verkligen känns i benen när man gått i NY en hel dag, har säkert gått flera mil sammanlagt! Den långa dagen slutade med en ben & Jerrys innan vår buss gick tillbaka till hotellet, en bra avslutning på en härlig dag! :) Tänkte ladda upp en massa bilder från idag , men datan krånglade så blev bara en nu :( men ska försöka imorgon när jag har mer tid! ;)

8 kommentarer:

  1. åh nu längtar jag tills jag åker!:D <3

    SvaraRadera
  2. Hej Det ska bli kul att följa din blogg
    Mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Lycka till när du idag kommer till din familj.
    Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  4. hej sofie!
    jasså,du har flytt sverige för ett tag.
    Läs i min blogg om vilket åskoväder vi hade här inatt!
    ha det bra och var rädd om dig,jag kommer följa bloggen!
    kram från nettan

    SvaraRadera
  5. alla vi träffar undrar hur du har det.kul att höra att det går så bra, skönt att du verkar komma in i det så fort. du lär ju bli grymt vältränad dessutom..
    vi älskar dig
    /mammasen o pappsen

    SvaraRadera
  6. Hej Sofie. Hörde från din mamma och pappa att allt flter på bra hos dig . Tråkigt att din dator fått virus har hört det av din pappa . Skicka gärna ett vykort med din adrss och så vi får se hur det ser ut där du bor . Har du träffat några av dina skolkompisar än eller andra kompisar . Vi vet att du har lätt att finna nya vänner . Hälsningar Mormor och morfar

    SvaraRadera