måndag 9 augusti 2010

Dan före dan!!

 Efter ett flertal önskemål har jag nu gjort en blogg för de som vill följa mig i den amerikanska djungeln under
10 månader! :D <33 Imorgon runt kl. 10 på morgonen avgår mitt flyg till New york, där jag sedan stannar till på fredag. Efter det åker jag vidare till Kansas, Caldwell där familjen Schmidt  då väntar på mig. Just nu är det väldigt mycket blandade känslor inom mig kan man säga, som innehåller både förväntan, nervositet och en hel del sorg! I förrgår tog jag avsked av mina älskade vänner, och det var riktigt jobbigt och känslosamt måste jag säga! :( <3 Vädret som innehöll blixtar, ösregn och åska gjorde inte heller saken bättre, var som en mardröm som inte ville ta slut :(( <3 menmen jag kommer ju hem igen såklart och får träffa de igen!! :D och vad jag inte visste var att jag kommer få träffa världens bästa tjejer, Ellen & Karlsson idag igen ... ska bli helt underbart att få säga hejdå  till dem en sista gång innan jag åker! <3 <3 men om en stund kommer de så nu måste jag säga hejdå till er för den här gången. Nästa gång vi hörs befinner jag mig i städernas stad, NEW YORK!! :DD ( Eller så kanske jag skriver en sista gång ikväll!)

Pusss på er! // Sofiee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar