onsdag 18 augusti 2010

Hej!

Ber om ursäkt för att jag inte bloggat pa länge men har varit fullt upptagen med att komma in i livet här och familjen och allt! Men som ni förstar är jag i Kansas, Caldwell hos familjen Schmidt nu, och allting har gatt väldigt bra hittills! :) jag trodde att jag började skolan nu pa onsdag men det var tydligen nästa Onsdag, den 25:e! :o men idag var jag iaf i skolan och valde ämnen och sant, allting verkar riktigt bra och jag ser verkligen fram emot skolan nu! :D haha. Fast alla sportsaktiviteter startade i mandags sa har varit pa bade Running och Volleyball, väldigt kul! Livet här flyter pa och det blir mer och mer som vardag, fast känns verkligen att det är langt fran livet där hemma! allting är otroligt annorlunda, bade pa gott och ont! Reglerna och allt är strängare, men sammtidigt finns det myycket mer valmöjligheter osv. än hemma. Men sitter vid min Tyska "värdsyster" Hannahs dator sa borde väl inte sitta sa länge hihi. Men grejen är den att min dator som jag tog med mig har typ fatt massa virus och grejer sa gar inte att använda den.. suck! :( Maste bara att skolan känns verkligen som i de här amerikanska High School filmerna, med atmosfären, eleverna, inredningen, lärarana ... jaaa allt! :D och har bästa lektionerna, börjar morgonen med HS Band (Musiklektion typ) och slutar med Gymträning! och emellan det är det typ de obligatoriska ämnena som t.ex american history och sant :) och sen direkt efter skolan börjar sport practises! Men nu maste jag ga, men försöker blogga snart igen! <33

Pusssar och kramar fran staterna! <3 <3

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Härligt och höra att du trivs och har de bra!!!

    Du kommer säkert trivas i skolan oxå och du kommer ju bli riktigt vältränad med alla dessa sporter..!!!

    Kramar från oss i Sörberge :)

    SvaraRadera